zaterdag 22 december 2012

Winter Wishes....

Hallo allemaal,

Ik heb nog 2 kaarten die ik graag aan jullie wil laten zien.
Deze had ik al een tijdje af,maar hier nog niet geplaatst.

Winter Wishes.....


De klok van MD,ik vind hem helemaal geweldig,je kunt er vele kanten mee op.
Ook de grote mal is van MD, de hoekjes van Cheery Lynn en plaatje is van Studio Light. Nog wat roosjes, pareltjes, acrylsterren,vogeltjes,kant met een brad.
Het papier komt uit een blokje van Maja, deze is ook heel mooi, en ik werk er graag mee.

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar......



Weer de klok en de grote mal eromheen heb ik geblend met distress.
Dit had ik ook bij de  bovenste kaart gedaan, het geeft toch net iets extra's.
De randen boven en onder zijn van Noor, stempel van Nicole, en weer het kerstpapier van Pion.Houten vogeltjes en sterren,roosjes,organzabloemen en weer pareltjes.
Hier krijg ik nu nooit genoeg van.......

Ik wil ook mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.
Gezellig dat jullie mij volgen.

Allemaal nog een fijne avond, en morgen kom ik terug met nog een kaart.

Liefs Ans.


5 opmerkingen:

  1. Super mooie kerstkaart Ans mooie rustige kleuren
    hele mooie mallen, toppie

    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ans,

    Twee prachtige kaarten heb je gemaakt..en die klok..die had ik ook en verkocht ik kon er helemaal niks mee..
    Wens je hele fijne kerstdagen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ans,

    Ze zijn echt schitterend en ik ben blij dat ik die onderste mocht ontvangen van je hij staat prachtig in mijn meerkaartenhouder en blijft daar zitten tot de volgende serie kaarten en dat is als ik jarig ben en dat duurt nog wel een poosje!
    Dus veel mensen kunnen ervan genieten.
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans
    Prachtge kaarten jullie ook fijne feestdagen en een gezond 2013
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ans,
    Ze zijn zo als altijd weer prachtig! Ik vind de houten vogeltjes en de sterretjes erg leuk er bij

    fijne avond nog.
    Liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen