zondag 23 maart 2014

50 jaar......

Hallo allemaal,

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties van ons Rambo,en het kaartje,het is zo leuk om dit te lezen.
En dan wil ik graag Hanny en Anita van harte welkom heten, en leuk dat we volgers van elkaar zijn.En dat we maar mogen genieten van elkaars creaties.

Afgelopen woensdag was mijn vriendin jarig, ze is 50 jaar geworden,
en voor haar maakte ik met veel plezier dit kaartje.
Ze heeft me al verteld dat ze hem erg mooi vond.
Zelf maakt ze ook kaarten,voornamelijk borduurkaarten.
Dit heb ik ook jaren gedaan maar sinds ik scrappen heb ontdekt blijven de naalden en de garens in de kast liggen.
Misschien ooit.........

Nu het kaartje.......Astrid 50 jaar.........



De basiskaart is craft met linnen.Het DP van Kaisercraft, The English Rose collection, plaatje is weer van Gerda. Mallen van MD,de roos het ovaal en de hartjesballon.De rand is van Noor! en de vlinders van Dutch Doobadoo.Dit heb ik bewerkt met frantâge, wat is dit toch geweldig spul en het geeft zo'n mooi effect.De scrabble-letters had ik opgeslagen staan op de pc.De ovaal en de rozen heb ik uitgestanst met brilliant papier,
Alle randjes be-inkt met distress vintage photo.
Als laatste onderaan de kaart 2 soorten kant, en linksboven in een dubbele strik van seambinding en organza.
Ik kom net tot de ontdekking dat er een roosje verdwaald is.......
het moest rechts onderaan......
Nu ga ik weer verder met een volgende kaart voor iemand die zaterdag jarig zal zijn.Zodra ze dit heeft ontvangen zal ik het hier ook laten zien.
Wat hebben we toch ook een heerlijke hobby...........

Ik wens iedereen nog een fijne dag, hier schijnt het zonnetje.

Lieve groetjes Ans.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ans. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaart, wat zal je vriendin er blij mee zijn.
    Mooie kleuren,echt mooi gedaan, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ans,
    Je roosje is inderdaad aan de wandel gegaan, prachtige kaart heb je gemaakt, mooie combinatie van papier, mallen en plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor de 50 jarige, hele mooie combia van papier mallen en foto.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ans,
    Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.
    Mooie kleuren en details heb je gebruikt.
    En wat fijn dat je weer een hondje hebt, geniet er maar lekker van.

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ans,
    We zullen vast veel van elkaars creaties genieten, leuk!!!
    Deze kaart vind ik weer schitterend! Prachtig plaatje en kleuren. Leuke mallen gebruikt, top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ans,
    Gaat het goed met Rambo? de vorige keer was ik zo enthousiast bij het zien van je prachtige kaartje dat ik daar helemaal niet op gereageerd heb, terwijl ik zelf een groot hondenliefhebster ben. Wat een prachtige hond en wij zeggen ook iedere keer nu maar niet meer, maar het is dan zo stil en het gemis zo groot, maar na deze Labrador van ons is het echt over....want nu hebben we alle ruimte om te gaan en staan waar we willen en je moet altijd terug of wat regelen voor de hond en zo'n kalf neem je niet altijd mee...maar het is een lieverd en hoop dat ie nog een tijdje bij ons blijft.
    Je hebt een schitterend persoonsgericht vintage kaartje voor je vriendin gemaakt! Top!!
    fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ans ik las op mijn blog dat je een manier weet om nog aan de ballonmal van MD te komen. Hier bij mijn mail adres: van.bijnen@online.nl

    lieve groetjes Wilma, en natuurlijk alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt voor je vriendin!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ans,
    Ja, dat wist ik, was heel benieuwd naar je reactie, het is ook zo'n schattig plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen