maandag 15 augustus 2016

Dikke Knuffel....

Dag allemaal,

Een klein beginnetje is alweer gemaakt wat betreft de kaarten.
Vorige week zaterdag ben ik met mijn vriendin bij Gerda geweest,
AnjaZ gaf er ook een demo.
Het was weer zooo leuk en gezellig,en het is op zich al een feestje om in de winkel rond te lopen.Door het zien van al dat moois begon het bij mij ook weer te kriebelen om aan de slag te gaan.
Ik had verschillende plaatjes van hondjes, en die keken mij vragend aan......
Één ervan is deze kaart......

Dikke Knuffel.......


De basis is ecru linnen en het Dp van Pion.
De vierkante stans van Joy/Noor, eronder de mallenset met stiksteekjes, de tekst en de border zijn van Crealies. De borders zijn al een oudje maar nog ozo mooi. Verder nog aangekleed een mooie bloem met een roosje, een strikje van organza met een glitterbrad, met eronder een klein labeltje met de tekst van Craft Emotions. Als laatste wat pareltjes als afwerking.
Dit kaartje is voor de voorraad want ik ben er echt doorheen.
De volgende kaart is..........weer met een hondje.
Tot gauw!!!

Lieve groetjes, Ans.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ans Wat een prachtige kaart. Leuk om de kaarten in het echt te zien van Anjaz. Ik kAn me voorstellen dat je inspiratie hebt gekregen! Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Ans. Leuk hè om eens heerlijk in de winkel van Gerda rond te lopen en inspiratie op te doen. Nou dat is dan ook prima gegaan met deze mooie kaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie kaart zeg en superleuk om je weer eens gezien en gesproken te hebben!
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ans.Mooie bloem en een superleuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ans,
    wat een schattig plaatje heb je gebruikt op je kaart en ook mooie stansmallen je kaart is prachtig !!
    liefs en fijne namiddag Martine

    BeantwoordenVerwijderen