maandag 17 april 2017

Happy Birthday...

Hallo allemaal,

Het paasweekend zit er weer bijna op.
 Het was niet zo fantastisch weer, dus lekker aan de knutsel geweest.
Ook mijn hobbykamer weer op orde gemaakt, alles ligt weer keurig op zijn plaats.
De vorige keer schreef ik dat ik zoveel plezier beleef aan de DDD-mallen,en ja hoor, weer ééntje gemaakt. Nu met: Frames ornament rechthoek 713-103

Happy Birthday...


 Ik ben begonnen met de basiskleur in het Ivoor.
Het DP is van Pion, Where the Roses Grow, de ronde mallen zijn merkloos en komen uit China.
Onder de tule strik weer de kwastjes gebruikt van MD.
Als afwerking een hart van Chiffon wat ik zelf op kleur had gemaakt, het was precies de goede kleur als het DP.(puur toeval) Parelkoord met hartjes links en rechts van de kaart, onderaan mooi ivoor kleurig kant met daarop parels en roosjes. In het midden nog een satijnlintje onder een strookje DP, met daaronder 2 pareldruppels. En toen............was de kaart af.
Nu weer aan de slag met weer een ander model van DDD.

Aankomende week heb ik een korte werkweek, do-vrij-en zaterdag verlof.
Donderdag a.s. hoop ik met mijn vriendin Astrid naar de kaartenbeurs in Den Bosch te kunnen gaan,
dit is ons jaarlijkse uitje waar wij telkens weer naar uit kijken.
Waar ik ook naar uit kijk is wat jullie van deze creatie vinden, ook dit zal ik met veel plezier lezen.

Lieve groetjes, Ans.




                                                                                                                                                                       



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Ans.Mooie kleuren en zo mooi afgewerkt met het bloemenhart en het kant.Veel plezier in Den Bosch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ans en wat heb je mooie materialen gebruikt. Die ronde stans uit China is echt prachtig ( ga ik ook eens naar zoeken ) maar ook dat mooie hart en dat parelkoird doet het super op deze kaart. Ik vind hen echt prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ans en alles matcht zo mooi met elkaar en heel mooi geheel!!! Ik hoop dat je morgen een heerlijke en gezellige dag hebt op de beurs, maar dat zal wel lukken, het is er in ieder geval weer voor!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Ans wat een dotje van een kaart, hele lieve pastelkleurtjes! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen