dinsdag 12 december 2017

Merry Christmas...

Hallo allemaal,

Jeetje, het is weer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst.
Wij waren ook druk geweest met ons huis, we hebben een kleine verbouwing aan de woonkamer gedaan, een lange wand gestuct, nieuwe plavuizen.....we kunnen er nu weer een paar jaar tegen.
Dit werk hebben wij in onze vakantie gedaan waardoor we ook niet weg zijn geweest op vakantie.
Toch......onlangs zijn we een paar dagen naar Friesland geweest, toch er even tussenuit.
Friesland is ook heel mooi........en per toeval liepen we ook tegen hobbywinkels aan...
Bij deze creatie heb ik ook mijn nieuwe mallen gebruikt die ik daar had aangeschaft.

Merry Christmas...


De basis is DDD Dutch Shape Art, 470.713.103, en ik ben begonnen met ivoor cardstock. Op het mooie plaatje van Syta zitten parels, laat ik nou per toeval ook nog scrappapier hebben met parels erop. Het merk weet ik helaas niet. De mal waar het plaatje op gemat is kom uit China.
De andere mallen, tekst is van Craft Emotions net als de sterrenrandje boven en onder , ijssterren van Nellie Snellen, het randje links is van Joy, kerstbloem van Crealies en de takjesswirl is van Amy Design. Als afwerking nog een kantje met daarop organza met sterren, en dan nog een mooie bloem ook met een parel erop. Echt een parel kaart dus....
Deze creatie heb ik met heel veel plezier gemaakt met mooie herinneringen aan Friesland.

Een fijne avond toegewenst.
Lieve groetjes, Ans.




3 opmerkingen:

  1. Jeminee....dat mag je zeggen Ans, hihi Andere prioriteiten en het zal vast mooi geworden zijn bij jullie! Kaartjes maken ben je niet verleerd, of je niet weg geweest bent! Ik denk dat het kerstballen zijn op je plaatje, maar een parel is je kaart wel!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug,Ans...Je hebt een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan in deze mooie zachte tinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen