dinsdag 5 november 2013

Dromen.....

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje te laten zien die ik heb gemaakt voor mijn kapster. Ze heeft nu een grotere salon,waar ze ook heel erg blij mee is.

Soms komen dromen uit........                                            

Voor deze kaart heb ik het prachtige papier van Pion Alma's Sewing Room gebruikt en het plaatje komt van Gerda.
De mallen zijn de hoekjes van la-la land,de swirl is van magnolia en het ovaal en de bloem van Noor! En dan mogen de roosjes en de vlinders (Xenos),lint, en een brad er niet ontbreken.Zelf ben ik wel tevreden over deze kaart,maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Nog een fijne dag en tot de volgende post.

Hartelijke groetjes Ans.         



10 opmerkingen:

  1. Hoi ans,

    Ik vind hem super geworden ans! heel leuk gedaan ook met dat papier van pion met de scharen er op.

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Ans!
    Leuk zijn de plaatjes hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje Ans, en het plaatje doet het goed.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans,
    Wat zijn die La-la land hoekjes leuk he,prachtig papier, lief plaatje en de charm(s) zijn heel toepasselijk, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat je nog een keer de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten, ik vind het zo vervelend als ik niet terug kan bloggen, en dan had ik deze prachtige bijzondere kaarten ook niet kunnen zien,! Het is heel mooi wat je maakt....ik doe mijn best om af en toe terug te komen met een reactie want met 185 volgers is dat onmogelijk, maar ik bekijk altijd de blog lijst en als ik mooie dingen zie reageer ik zoveel mogelijk!
    Ook heb ik gezien wat een geweldig mooie hobby kamer je hebt!!!
    fijne avond en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt Ans, en wat leuk dat je van plan bent vaker bij mij op bezoek te komen, ik ga me ook bij jou aanmelden, maar helaas is het niet mogelijk om dagelijks bij ja aan te komen, maar ik ga mijn best doen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ans
    wat leuk dat je volger bent geworden op mijn Blog
    Natuurlijk ben ik gelijk bij jou een kijkje komen nemen.

    ik vind je kaartje prachtig!!!
    en wat een heerlijke hobbykamer heb je.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ans wat een mooie kaart is dit!
    Ik ben volger van je blog geworden.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ans, Wat een prachtige kaart. Erg mooi gemaakt, met dit lieve plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Ans
    wat een prachtige vintage kaart zeg.
    heb je niet eens zin om met onze challenge mee te doen?
    we hebben 2x per maand een challenge en je kan mooie prijsjes winnen.
    zie link van het blog hier.

    http://wlvc.blogspot.nl

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen