donderdag 14 november 2013

Oeps........

Hallo allemaal,

Wat hadden we toch somber weer vandaag, het zonnetje liet zich niet zien.
Ik zat er echt op te wachten, gisteren en vandaag was ik lekker vrij van mijn werk en dacht, lekker foto's maken van de kaarten...........
Ik ben er wel mee bezig geweest maar ben echt niet tevreden hierover,
de kleuren komen helemaal niet zuiver over,wat erg jammer is.
Toch wil ik dit kaartje laten zien.

Oeps.......vergeten,


Wat is dit meiske toch lief hé?
Het papier is van Ma-ja design,plaatje van Gerda,mallen van Joy, Marianne,Crealies(label) en Go Kreate. Lint en seambinding verder nog wat frutseltjes.

 Ik had al een paar maanden seambinding in mijn lade liggen en deed er niks mee, en nu vind ik het helemaal geweldig.Inmiddels heb ik nu verschillende kleuren ervan aangeschaft.Er komt weer een nieuwe lijn van Ma-ja design aan, en ooh deze is ook zo mooi,het komt eigenlijk goed uit want ik ben nog volop met de kerstkaarten bezig.En we hebben niks.......???

Ook wil ik de nieuwe volgers van harte welkom heten,Hennie,Gerie,Liesbeth,Corry en Trudie.Inmiddels heb ik jullie blog ook bezocht.Ook geniet ik erg van de reacties wat jullie allemaal achterlaten,ik lees het met veel plezier.
Tot de volgende blogpost, met hopelijk betere foto's.

Lieve groetjes Ans.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ans,
    Ja, dat sombere, donkere weer hier ook en foto's maken gaat dan echt niet..Je kaartje ziet er schattig uit, lief plaatje en dat seambinding vind ik ook fijn om mee te werken, het is ook leuk om het wat nat te maken en te kreuken..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, geweldig !!1

    Groetjes Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ans,
    Wat moeilijk om met dat sombere weer foto's te maken hè! Sinds gisteren heb ik een daglicht TL balk in mijn knutselkamer, het werkt veel plezieriger en hopelijk kan ik dan overdag betere foto's maken. Maar jouw foto is zo slecht nog niet hoor, alles is heel goed te zien en het is een schattig meisje op je plaatje, en Maja papier is echt heel mooi om kaartjes mee te maken! Je kaartje is super!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks het licht , vind ik je kaart heel mooi
    hoor , met rossjes en prachtige swirls erop !

    Fijn weekend hoor van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schattige kaart met een superlief meisje erop. Je hebt aardig wat plaatjes ingeslagen bij Gerda volgens mij...;-)
    Vandaag was het heerlijk zonnig weer bij ons. Ik heb in mijn hobbykamer, net als Gerie, een tl balk met daglichtlamp onder mijn kastje hangen boven mijn werkblad.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Ans

    Via het blog van Ans Gilbert (kaarten van ons mam), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel merr van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
    Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben misschien wat aan de late kant, maar wat een schatje, heel mooi, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen